דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארגון וייעוץ עסקי - צעדים להצלחה 

מאת    [ 21/11/2014 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1937 פעמים ]

ייעוץ עסקי זאת מילה גדולה שלמעשה למשמעות שלה יש את הכוח למנף את העסק שלך ולהפוך אותו למצליח ויעיל יותר. ארגון זוהי הגדרה כללית לכל אותם האנשים הנמצאים תחת אותו הגג ועובדים למטרה מסוימת ומשותפת להם.

צריך לזכור כי חובה להיות עם יד על הדופק, משום שמדובר בנושאים שהם דינמיים והם משתנים בהתאם לתחום העיסוק מול יכולת הארגון. למעשה, הייעוץ זה הסידור של הדברים, מה ייתן לנו אותם הנהלים על מנת לקדם אותנו, ואיזה פעולות נוכל להכיל על העובדים שלנו על מנת לראות את היעילות שלו והקידום שלו.

ייעוץ עסקי - ללמוד לעבוד נכון

ראשית, יש לבדוק כמה דברים כללים על העסק על פי פרמטרים כלליים, מה תחום העיסוק? כמה עובדים יש בו? מה העתיד המתכונן? בנוסף יש להתחשב גם במיקום המשרד, האם הוא מתרחש במקום ציבורי מסודר או מהבית? והשאלות עוד רבות. על מנת לתעל את העסק למקסימום כדאי להתייעץ עם המומחים. ישנן מספר פעולות בסיסיות שמתגלות במסגרת ייעוץ ארגוני שיכולות לתרום לכם במינימום מאמץ שאחרי שתבצעו אותם כבר לא תוכלו לעבוד אחרת.

קודם כל עצה כללית שתמיד עוזרת, תמיד דאגו לכך שהאווירה במקום העבודה תהיה חיובית ותאפשר עבודה פוריה עם חיוך, דבר שבסופו של דבר יועיל לעובדים והשפעה ישירה גם על העסק עצמו.

אז מאיפה מתחילים?

סדר תמיד מביא עימו רוח חדשה לעסק. כאשר יש ארגון וחלוקת התפקידים ברורה כולל הטלת הסמכויות על אנשים, דברים מתחילים לרוץ בקצב אחר והכל מקבל את מקומו הטבעי. ראשית, יש להגדיר את התפקידים הנחוצים בארגון ומהן הפעולות אשר צריכות להתקיים במסגרת הזאת ולשייך כל תפקיד לעובד.

השלב השני הוא האצלת סמכויות, כל עובד צריך הגדרת תפקיד וכך יהיה אפשר לעקוב על כמות העבודה המתבצעת על ידי כל עובד ועל טיב העבודה של אותו עובד. בדרך זו ניתן לקבוע את הערכת תפוקה של עובדים על פי מדדים אשר נקבעים מראש בהתאם לסוג ואופי העבודה, לדוגמא מה ההספק היומי ומהי התפוצה של העבודה?

כמו כן במידה ומדובר במקום גדול או בשלבי התרחבות הייעוץ עסקי יהיה בהתאם לכך, יש לבדוק מהם התפקידים השונים בכוח, כמה אנשים אתם מעסיקים ומפרנסים והאם יש צורך בהפרדה למחלקות. דבר המוביל אותנו לעניין הבא שהוא הכשרת העובדים, כאשר נקלט עובד חדש לעסק מי מעביר את ההכשרה והאם היא מתבצעת ביעילות?

כאמור, העבודה מרובה והתחלה מסודרת יכולה להבטיח לכם את השקיפות שחשובה כל כך להצלחה, כדאי להתייעץ עם המומחים על מנת למקסם את התהליך וליצור את הסביבה האופטימלית עבורכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב